aditya firmansyah

November 27, 2011



pertama kali ku tengok kamu
terpanaku melihatmu
kurasakn kehangatan yang kau berikan untuk diriku


kini aku
gembira sangat
dalam suka
atau dalam duka


sebuah ungkapan janji yang tak pernah berubah
aku akan tengok awak selalu di tv


kini aku dalam cinta
bahagia yang tiada terkira


saat nanti bila memang sudah tiba waktu yang di tunggu
aku ingin jumpa kamu ( insyaallah)
percayalah kekasihku dirimu dalam khayalanku selalu
(betul tak tipu)


# lagu kau dan aku(telah dihancurkan sehingga menjadi begini)





pertama kali saye tengok awak di tv(astro ria#Nada Cinta)
dalam hati saya  berkata begini
"who is he?? goshh he so handsome <3"
start daripada hari itu 
saya tidak penah terlepas tengok Nada Cinta
semata-mata untuk tengok awak


kini saya gembira sangat
kerana saya dapat tengok  awak
yang putih+cute+handsome itu hari-hari


 cuti sekolah ini
saya  duduk depan tv pada pukul 6.30 petang (tepat)
sampai tak ada sesiapa yang boleh tengok awak kecuali saya
(haha kejamnya saya)


andai saya punya kuasa 
saya ingin jumpa awak 
(kalau ada kuasa,malangnya saya tiada)
jadi ini hanyalah angan-angan SAHAJA
tetapi awak harus percaya  bahawa awak telah termasuk ke dalam
list orang-orang yang saya akan selalu merindui dan mengingati selalu
betul saya tak tipu 


--->i love Aditya Firmansyah...<----


p.s//salam awal muharram 1433 hijrah <3

You Might Also Like

0 comment