WOW!!

August 13, 2012





salam ramadhan. tadi berbuka kat rumah Maklong. dah lama tak pergi sana. last pergi sana pun lupa bila? (haha teruk betul) banyak yang berubah. ialah hidup perlu maju tak gitu. nak masuk halaman Maklong rasa macam ni rumah Maklong ke ni atau rumah orang lain atau aku sedang dibuai mimpi sekarang ni? *gosok-gosok mata^_^*( banyak pulak atau kau kan) 

Tak banyakk aktiviti pun buat kat sana. just tolong apa yang patut kat dapur. yang paling penting peti ais Maklong ada 3 dan 1 peti ais tu memang besar gedabak. ( boleh muat 3-4 orang dalam tu) then keluar menghirup udara segar*eceh ayat kau tak boleh blah* baca majalah dan akhir sekali tengok tv. agak bosanlah kat sana sebab sepupu tak ramai yang balik. tiada siapa yang nak melayan kerenah ku ini*buat muka simpati*

Okay panjangnya mukadimah kau.(aku tahu korang bosan) time solat terawih tinggal aku, adik dan 2 sepupu kat rumah itu. aku masuk bilik sepupu lelaki teman adik main game. ada satu rak penuh dengan buku komik. cakap je kartun apa semua ada kat situ. baru sempat khatam 3 buku doremon. kalau datang sana lagi aku harap dapat habiskan semua buku-buku kat sana. komik-komik sekalian tunggu saya datang.

p.s-ada sesiapa yang baik hati nak dermakan komik??

You Might Also Like

0 comment