ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

December 05, 2013

Assalamualaikum. dari petang tadi hujan sampai sekarang, tapi nak reda dah hujannya. memandangkan sekarang tengah hujan, astro pulak macam tak bagi aku tengok tv. so aku nak buat aku entri untuk join giveaway syaz yang admire dekat hujan. cik syaz buat giveaway ni seminggu ja tau, maka korang kena join lelaju. syarat dia pun simple ja. hadiah dia gempak tak terkata. 


KLIK BANNER

sebut pasal hujan. the most part yang paling aku suka pasal hujan adalah dia berjaya untuk menarik guwa untuk pergi kepadanya. aku suka tengok hujan, walaupun agak sukar jugak untuk tengok hujan sebab titisan dia yang halus. bila kau concentrate ja kau akan nampak hujan itu. nampak tak betapa specialnya hujan itu. bau hujan pun aku suka. even bila aku pergi pantai bau pantai tidak berapa menyamankan. tapi aku suka bau hujan. then the part that i love, bila dekat dalam kereta nak pergi memana, then hujan suka tengok titisan yang ada dekat tingkat tengok dia mengalir, memang aku sangat suka tengok benda tu. tapi bila aku dah start tengok benda tu. aku dah tak fikir benda lain dah. kalau kau bercakap dengan aku pun confirm aku tak akan dengar. sebab aku kalau tengah fokus tu aku akan fokus kepada satu benda ja, sampai lupa benda lain. 

gambar hujan yang nak taruk di entri ini adalah. 
gambar dia vintage. cantik. i like it. tapi bila tengok betul-betul macam snowlah pulak.

see that guy? he look charming,(okay melting habis tengok gambar ni lelama)ini sepatutnya aku ada sebelah dia. baru gambar tu perfect, tak gitu. apa-apa pun i love it.

 kenalkan mereka. dalam cerita HSM3. tengah seronok-seronok menari tetiba hujan datang. that so romantic okay. aku pun suka jugak berdiri dalam hujan, then feeling lebih.

maaf syaz, letak gambar bebanyak. the truth nak letak banyak lagi, tapi rasa bersalah pulak dengan orang lain yang join giveway ni. yelah orang lain letak gamba seketul ja.tapi aku letak gambar berketul-tekul. i am not greedy. sorry again guys.  

You Might Also Like

0 comment